egypten_part:the last one






Sista kvällen var bäst! Den tidiga morgonen dagen efter på flygplatsen var vi otroligt övertrötta och skrattade åt allt och ingenting. Åh vad bra vi hade det!

Ikväll blev det bio - Farsan! Jag skrattade så att jag grät vid flera tillfällen, gå och se den med andra ord om ni inte redan har gjort det! Nu blir det lite te och natt-macka innan jag avslutar den här veckan!

Veckan som kommer hoppas jag att jag blir hundra procent frisk (har varit förkyld nu i över tre veckor..), jag hoppas även att jag får träffa Tuva som jag inte har träffat på jättelänge, en dejt med Othilia vill jag hinna med också, träna är jag taggad till och så ska jag försöka att spendera så lite tid som möjligt med skolböckerna. PUSS

Kommentarer
Postat av: tuva

klart vi ska ses snygging :)

2010-03-15 @ 10:54:22
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/
Postat av: viktoria.

hur varmt var det i Egypten när du var dit? (: ska åka till påsk NÄSTA år och håller på att kolla vad som passar bäst. Afrika eller någonstans i Asien, om du har tips? :)

2010-03-31 @ 22:11:08
URL: http://makeupyourminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0