te_digestive_pappersnäsdukar





+ Egypten. Även fast jag är helt sönderbränd och trött på solen så vill jag åka tillbaka! nu!

- Jag och Saga var som två hostande freaks hela veckan. Hon var värst. Vid fyra-tiden tre nätter i rad väckte hon mig. Jag vet inte alls vad som hände när jag landade på svenska mark men på ett par timmar förvärrades mitt sjuk-tillstånd från lite töntigt hostande till rinnande snor i näsan (varav jag ärhelt täppt när det helt plötsligt inte rinner mera..), huvudvärk, slem i halsen och magont (ledsen för den detaljerade beskrivningen). Så nu är jag inne på min tredje kopp te, mitt 79:e digestive kex (ost och smör på såklart!) och det ligger använda papperservetter över hela golvet..

- EMU-debatten i morgon! HJÄLP! Elina, Rebecca?! debatten börjar 12.25 imorgon, jag röstar på att vi hoppar framför tåget 12.15, är ni på?

+ fortfarande runt 800 blogginlägg att ta ikapp efter min vecka helt utan internet. I love blogs!

- fortfarande runt 800 blogginlägg att ta ikapp efter min vecka helt utan internet. Fan va drygt!

+ jag "hittade" den perfekta vårjackan idag i min källare! hade hetl glömt bort den! Jag minns att ja gköpte den på lindex för typ fem år sedan för 75 spänn, vilket kap! (Visar bild snart, promise!)

- mitt hår är gult efter solen (wtf?), mina läppar är sönderbrända och lila (syns dock inte på bilderna..) och jag är helt röd i ansiktet! (hoppas det "lägger sig" tills imorgon)

+ Nu ska jag forstätta snora ner hela mitt rum, kolla på alla programm jag ha missat (glamourama, How I mer your mother, Grey's osv.) BYE!


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag har saknat dina inlägg som 17! Krya på dig & uppdatera massor nu!

2010-03-07 @ 18:54:47
URL: http://nonplus.blogg.se/
Postat av: Annika

haha dedär med bloglovin har jag nästan precis gått igenom, kom hem för 1 ½ vecka sen har fortfarande inte kommit ikapp helt haha! Men en sak jag lärde mig var att inlägg som är mer än 7 dagar gamla märks som lästa :( lite konstigt, men hur som helst lycka till! :)

2010-03-07 @ 20:10:02
URL: http://ahammer.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag bara undrar, vem betalar din mobilräkning? Du själv från ditt studiebidrag eller dina föräldrar?

2010-03-08 @ 18:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0