Mars 24, 2010



Jag sitter som vanligt med en stor kopp té och läser en massa bloggar just nu. Denna sysselsättning har blivit lite utav en rutin numera för min del, så himla mysigt! I skrivandes stund sitter jag även och pratar i telefon med min finaste vän beri. Snart kommer Carina hit som ska hjälpa mig med en skoluppgift och sen är kvällen fri (tänkte kolla på någon bra film, något tips från er läsare?) Nej, nu måste jag sluta skriva här och engagera mig i vad Beri säger i telefonen. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh fin tröja! var kommer den ifrån? och kan du inte visa hela ?

2010-03-24 @ 21:00:39
Postat av: Em

hur dricker du ditt te ? Helt vanligt eller med mjölk och socker/honung ? :)

2010-03-25 @ 20:24:32
Postat av: Maja

Jag har en sådan mugg!!!1

2010-03-31 @ 20:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0