my weekend





Har haft fullt upp i helgen, därav den dåliga uppdateringen. Jag tog en långpromenad i fredags för att andas in våren lite, hur mysigt?. Eftermiddagen spenderades med Micaela och beri, jag köpte jeans, vi "drack té med Matilda" (bild två) och åkte en mass bil hit och dit. Senare åkte vi och hämtade upp Micaelas pojkvän Christian, köpte mat på Coop, åkte hem och lagade inbackad kassler med vitlök, åt ostbricka och parmaskinka innan maten och vid elva-tiden drog jag impulsivt in till stan och mötte upp ett gäng vänner. Igår jobbade jag hela dagen, stressade hem, hoppade i min favorit klänning (som Ellen också hade på sig kvällen till ära, bild fem) och drog sedan iväg och firade Daniella och Amanda som fyllde år. Idag ska jag ligga i sängen hela dagen och kolla på vänner-avsnitt, dricka té och lyssna på bra musik innan jag ska åka iväg och jobba om ett par timmar. Jäklar vad mycket details det blev om min helg nu, och jag som sa att jag skulle vara "mindre privat".. Hur som helst, har ni haft en bra helg? PUSS 


Kommentarer
Postat av: Maja

Har du blekt dina tänder eller har du bara turen att ha så vita och fina tänder? :)

2010-03-28 @ 12:50:16
Postat av: patricia

Det är roligt med lite detaljer! :D

2010-03-28 @ 13:18:44
URL: http://ppatrisia.blogg.se/
Postat av: Sofie

Heej, din blogg är awesome:) glad att du valde att inte lägga ner den! Är du född 91 eller 92?

2010-03-28 @ 17:08:09
Postat av: Linn

frågestund på bloggen, kika in och fråga något? :)

2010-03-28 @ 17:51:53
URL: http://alreadythere.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag har också den klänningen (i svart)! Min helg har bestått av jobb...och lite misslyckad shopping.

2010-03-28 @ 22:27:28
URL: http://nonplus.blogg.se/
Postat av: Liv

Vart jobbar du? =)

2010-03-28 @ 23:31:33
Postat av: Lisa

Du har en underbar blogg, min favorit på hela internet :)

Ditt liv verkar himla kul, en massa saker på g (:

2010-03-31 @ 10:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0