Maj 31, 2010


London


Dagens vill ha: sommarlov, längre och friskare hår och ljusglua converse
Dagens saknad: Min syster Matilda som bor alldeles för långt borta.
Dagens låt: Aloe blacc - I need a dollar
Dagens drog: "dagens låt"..
Dagens smarrigaste: Min kycklingsallad med överdrivet mycket dressing som jag slängde ihop till lunch idag.
Dagens humör: glad, trött och lycklig.
Dagens hälsning: "Matilda, om mindre än tre veckor ses vi! love you!"
Dagens sysselsättning: matte c-plugg, eftermiddagshäng med Matilda och kvällshäng med Saga.
Dagens längtan: om tre veckor kommer Matilda hem från USA!!
Dagens bästa: MVG på historauppsatsen = MVG i hela kursen!
Dagens hälsning: till er läsare: Ni är bäst men ni borde bli bättre på att komentera hörrni! Skulle människan kräva att få kommentarer på bloggen skulle jag vara död förlänge sen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg du ärrrrr!

2010-06-01 @ 00:08:27
Postat av: matilda

åh möms... tycker jag blir nämnd alldeles för sällan här på bloggen, är ju trots allt din inspirationskälla och ljuspunkt i livet.. pözz!

2010-06-01 @ 01:20:23
URL: http://chickenrace.blogg.se/
Postat av: matthew

haha jag älskar att jag var med tre gånger i den här lstan! älskar dg!

2010-06-01 @ 02:05:26
URL: http://fflach.blogg.se/
Postat av: Josse

Grattis till MVG! jag är jätteglad nu förresten, klarade min uppskrivning idag! va bara tvungen att berätta :)

2010-06-01 @ 10:39:19
Postat av: Julia

förlåt, jag är dålig på att kommentera, men jag läser din blogg varje dag, oftast mer än så : )



vill bara säga att du är så snygg och du klär dig supersnyggt !



roligt med mvg i historia förresten!

2010-06-01 @ 14:49:45
URL: http://jajulias.blogg.se/
Postat av: Linn

en fråga till dig, dina föräldrar la ju "ut" pengar till matilda nu när hon åkte som utbytesstudent, fick du också pengar då?

2010-06-01 @ 16:21:33
URL: http://alreadythere.blogg.se/
Postat av: Anonym

Duuuuu svarar aldrig på mina kommentarer så ser ingen anledning till att kommentera.....

2010-06-01 @ 20:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0