go_me!


old by me.



- Ledsen för dålig bloggning. Går i skolan hela dagarna och springer sedan iväg till jobbet och kommer inte hem förräns runt tolv-tiden på nätterna. Och vid den tiden är jag så sjukt jäkla trött att jag ligger däckad i sängen efter fem minuter. 
+ träffade Martina imorse lite spontant och tog en snabbt tédejt. (haha)
+ köpte ett nytt iphone-fodral idag och älskar det! perfekt! visar kanske senare!
- plugghögen blev på ett ögonblick gigantiskt.. Dags att sätta igång!

Måste bara berätta vad som hände igår! Jag slog rekordet på jobbet (subway) haha! Rekordet var tidigare 21 mackor/timme av en ensam person. Igår kom det in 25 stycket tyska utbyteststudenter plus 3 ledare som vill ha ha mackor allihopa. Jag sålde 31 mackor den timmen och står därför som rekordinnehavare på jobbet numera! haha GO ME!

Hörs lite senare! BYE!



Kommentarer
Postat av: julia

haha, härligt jobbat! :D xoxo

2010-05-06 @ 20:16:05
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja visa iPhone-fodralet! :D

2010-05-06 @ 20:33:28
Postat av: martina

HAHA! te-dates is the shit!!!

2010-05-08 @ 09:32:35
URL: http://martye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0