london_by_tuva


ph: Tuva


Jag tar en paus från pluggandet ett litet tag och går in på min fina vän Tuvas blogg och ser dessa fina bilder. Hon och hennes pojkvän besökte London tidigare i veckan och ser ut att ha haft det hur bra som helst! Jag har lite Tuva-abstinens men både och hon jag har tusenmiljoner saker att göra klart i skolan att vi inte har haft tid att träffas. Men så snart vi har pluggat färdigt ska vi träffas och catch-up allt som har hänt de senaste veckorna i våra liv. Gudars vad dessa bilder fick mig att längta ännu mer till London! Nästa måndag bär det iväg!

Nu ropar geografiboken på mig.. BLÄ!

Kommentarer
Postat av: tuva

vännen där gjorde du min dag! Gud vad söt du är och jag saknar dig jättemycket! Lyllos dig som får åka dit snart, fan för dig ;) <3

2010-05-08 @ 14:51:32
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0