queastions_

Hur mycket kostade marc jacobs t-shirten och ray-ban solglasögona?
T-shirten kostade 22 pund vilket motsvarar ungefär 250 svenska kronor. Ray ban-solglasögonen kostade 106 pund vilket motsvarar ungefär 1200 kronor.

För ett tag sedan skrev du om en sida där man kunde kolla på gratis serier och filmer? vad hette den sidan?
http://ch131.com kan man se serier i helt okej kavlité. Filmerna har dock lite sämre kvalité men hemsidan är perfekt när man vill se Glee, Grey's, The hills eller nått annat bra program.

Var köpte du dina Ray ban Aviators? Försökte själv leta efter sånna i London men hittade dem inte.
Jag köpte mina på ett av alla Sunglass hut-butiker. Dessa butiker finns lite överallt i centrala London, speciellt längs Oxford Street.

I sommar ska jag också till London. Kan du inte ge lite tips, vart måste man gå? Vart finns det bra mat, till hyffsat pris? vad ska man tänka på? :D och lite annat viktigt du tycker man borde veta om london.
Nu är inte jag någon London-expert direkt men jag kan dela med mig av lite favoriter och tips! Är man där för sightseeing tycker jag att man borde hinna med att se Big Ben såklart, London eye är också häftigt. Att ta en picknick i Hyde park får man heller inte missa! Det här tipsen är ju typiska turistgrejer men som jag ändå tycker är värda att se! Att promenera runt med kameran i små söta områden som Soho, Mayfair och Camden är också något jag tycker man borde uppleva! Åker man dit för att shoppa tycker jag att Oxford Street är väldigt bra. Där ligger alla stora kedjor som Topshop, H&M, Urban Outfitters osv. men även en massa små unika butiker där man kan göra en hel del fynd.
Ett område där det finns en massa bra restauranger är Soho, gå dit och ni kommer definitvt att hitta en restaurang som är både prisvänlig och erbjuder god mat!
Några saker man ska tänka på är väll först och främst att vara artig. I England är man ju som ni kanske vet lite mer artiga än här hemma i Sverige. Säg exmpelvis "Sorry" om du råkar gå in i någon och säg "please" nogrant vid en beställning osv. Sen borde man tänka på att gå omkring med en bra väska som gör det svårt för tjuvar att stjäla från dig. Sköna skor är ju alltid bra också. Sådärja, hoppas jag gav era några tips och råd!

Är det inte du som har en utbytesstudentblogg?
Nej, det är min tvillingsyster - så jag kan förstå att du har mixat ihop oss - min tvillingsyster Matilda bor i Kalifornien för tillfället och bloggar HÄR.


Kommentarer
Postat av: mattisborgen

ja för det gör jag :)

2010-05-25 @ 22:40:44
URL: http://fflach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0