questions_

Vart kommer din cardigan ifrån? :) supersnygg!
tack tack! min leopardcardigan kommer från H&M. 

Skulle du inte vilja visa hur ditt rum ser ut? :) så man får lite insperation:)
Mitt rum är fortfarande inte riktigt klart än. Det är några tavlor som ska upp och sånna där småsaker ni vet. När allt sånt är fixat så kanske jag kan tänka mig att posta lite bilder från mitt rum. Men inte just nu alltså, men om ni tittar i arkivet så kan ni se litegrann hur det ser ut i mitt rum iallafall - hoppas det duger tills vidare.

Vart kommer din klänning ifrån?
Jag antar att du syftar på den här klänningen. Den köpte jag i London förra året inne på Urban outfitters för 99 kr.

Vilken underbar klänning! får man fråga vart du köpte den?

Den här  är köpt på american Apparel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0