T+J+H


Gårkvällen var väldigt bra! Jag hade en supermysig kväll med mina fina vänner Tuva och Johanna. Förr förra sommaren var vi som ihopklistrade, umgicks 24/7 många gånger men har nu de senaste månaderna inte riktigt träffats lika ofta som vi har önskat. Igårkväll skrev vi "sommarlistor" där vi har skrivit ner 20 saker som var ocoh en ska göra innan den sista augusti, åt B&J's, skrattade åt bidragen i Eurovision song contest och pratade minnen.

Nu på morgonen överraskade jag mamma och pappa med frukost på sängen, mors dag idag ju! Glöm inte bort era mammor idag! Nu blir det jobb och förhoppningsvis bio ikväll. CIAO

Kommentarer
Postat av: julia

Va härligt, jag brukar också skriva listor inför sommaren! Kan vi inte få se din? :) kram

2010-05-30 @ 16:44:34
URL: http://amilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0