london_new


Marinblåa jeansshorts med snygg ficka från Topshop

T-shirt från Marc by Marc jacobs


En superfin klänning från Topshop som kommer bli perfekt i sommar! 

En fin stickad tröja från H&M fick följa med hem. Även en i svart.


slitna jeansshort + grått linne + den här glittriga kavajen (från H&M) = YES!


En sjal och en mönstrad kjol från H&M.

En kuvertväska från COS.

The teen Vouge handbook - An insider's guide to careers in fashion! HAHA! jag sträckläste ut den under resan och på flyget hem - suverän bok faktiskt med en massa intervjuer, fakta och inspiration!

Efterlängtade solbrillor!

Även en efterlängtad parfym! Jag som lätt tröttnar på parfymer brukar köpa flera små istället för en stor flaska.

Sådärja! det Var några av de saker jag fick med mig hem! Jag köpte även ett linne, en bikini, tre nagelack, två par converse (ett par höga vita och ett par låga blåa) och lite annat smått och gott. Sa till mig själv att det var slutshoppat nu ett tag framöver, men jag "råkade" åka till Uppsala idag.. OOPS!


Kommentarer
Postat av: emmi

älskar klänningen från topshop!

2010-05-24 @ 23:54:42
URL: http://emmismode.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag vill ha allt! Så himla bra köp!

2010-05-25 @ 05:31:10
URL: http://nonplus.blogg.se/
Postat av: julia

Superfina saker, verkligen! Kram

2010-05-25 @ 09:03:35
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: Tindra

Hur mycket kostade marc jacobs t-shirten och ray-ban solglasögona? :)

2010-05-25 @ 16:30:05
Postat av: Anonym

vet du någon bra sida man kan beställa rayban?

vart köpte du bikinin?

2010-05-26 @ 17:13:59
Postat av: :)

vad är det för färg på dom där ray ban aviators? svarta med guldkant, eller är de gröna eller guldiga eller vad tror du man ska välja om man ska försöka beställa dom?

2010-12-03 @ 20:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0