last days with my iphone


Jag lever i stort sett i min fuskpäls och hoodtröja från H&M.

Vi hade nostalgikväll med kusinerna. NINTENDO 64!!

Jag, min klon och pappa köpte likadana skor..

Jag städade mitt rum..

Jag och Rebecka gick på Sushidejt.

Efter tio bitar sushi gick jag och mötte upp Linnea och Hanna för en chaité.

Plugget blev nedröstat med stora marginaler igårkväll. Istället drog jag ut med syrran, Amanda, Josse, Jill och Patricia och hade det jäkligt roligt på köpet medans alla uppsatser och tal som ska skrivas låg hemma och väntade..

Så nu har jag en väldigt sexig dejt med läxböckerna hela eftermiddagen. Kunde inte bli bättre...


Kommentarer
Postat av: tuva

du har möblerat om juuu! :D

2010-11-27 @ 21:56:03
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0