q&a's

Vart tatuerade du dig?
Ärligt talat minns jag inte namnet på fotostudion. Min tatuerade hette Johan iallfall och var grym! Duktig och snabb. Han håller på tillsamans med ett par andra grabbar vid restaurang Tennstopet här  i Gävle.

Vet du någon bra sida att kolla på film på internet?
haha, det här är typ den vanligaste frågan jag får på bloggen. Jag tittar på amerikanska tv-serier på ch131.com.

Om jag har förstått saken rätt så går du på thorén i Gävle?
Jag ska välja gymnasium snart och funderar att välja thorén. Ångrar du dig? Eller är du nöjd med ditt val? Vad är bra? Och vad är dåligt? 
Haha, perfekt tajming! Just nu pågår de nångon slags debatt om hur "vilken knarkskola Thorén Business school är". Tragiskt men sant. Vi gjorde en undersökning förra året och tydligen har 70 % (av de typ 25 killarna i min årskurs) som har "knarkat". Tidningen får det att låta som att vi röker på tillsammans med lärarna på lektionerna typ medans vi elever tror att de flesta har testat på vid ett tillfälle. Visst, hellre noll än ett tillfälle men ja, just nu kallas vi "knarkskolan" av typ alla som känner till "skandalen".
Annars tycker jag skolan är riktigt bra! Bra lärare, riktigt bra lokaler, bra trygghet osv.


Jag kommer ihåg att du var i ayia napa för något år sedan. kommer du vilket hotell du bodde på eller har du något att rekomendera ?
Jag tror att hotellet hette Bella Napa Bay. Ett riktigt bra hotell som jag varmt rekomenderar för en sådan typ av resa.

Vart ifrån är Lisas fina rosa topp?
Det köpte hon på någon 2handbutik (hon ville att jag skulle skriva typ Prada eller Marc Jacobs.. haha) för en tia. Inte illa pinkat av fröken Lisa inte!
Lisa i sin fina rosa topp.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0