don't leave me


via syrrans facebook.

Ikväll är Sagas sista kväll här hemma hos oss. Det har varit fantastiskt mysigt att ha sin allra bästa vän boende hos en de senaste fem veckorna. Men nu är hennes nya lägenhet redo att flytta in i så det finns inte några fler praktiska skäl till varför hon ska bo kvar här, tråkigt nog. Ikväll ska vi ha avskedsmiddag och en sista myskväll. Idag när jag kom hem från skolan påminndes jag om att både min bästis och fina syster redan var hemma när jag såg deras skor i hallen. Jag sprang direkt upp till övervåningen - med skorna och jackan på - för att jag var så glad att dem var hemma.


Kommentarer
Postat av: Linn

sv: okej, en fråga, får man lägga till dig på facebook? Låter som jag är en stalker, men man måste ju få fråga :$

2010-10-06 @ 17:47:23
URL: http://alreadythere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0