Helgens..


Ph2. Emma Nygren, Ph1&3. Tuva.

Helgens vill trevligaste: drinkfredag med Rebecka!
Helgens klädsel: Max-uniform..tights från urban outfitters, hallonröd stickad tröja från Monki och mössa från H&M
Helgens saknad: Beri, Martina och Tuva. .
Helgens längtan: den 27 oktober!!
Helgens låt: KLICK KLICK KLICK! (haha, min favoritfilm när jag var yngre).
Helgens tråkigaste: att jag missade tjejernas picknik på bryggan i lördags.
Helgens youtube-klipp: KLICK! KLICK! KLICK!
Helgens finaste: Så mycket bättre på TV4 i lördagskväll.
Helgens humör: Mestadelsglad, mycket tack vare mitt sällskap.  
Helgens uppskattning: Till Hanna, Linnea, Linnea och Ella igår som gör mig så glad.


Kommentarer
Postat av: rebecka nyman

24e oktober? 27e förfanken!!! heh.



anastacia <3

2010-10-25 @ 00:12:29
URL: http://valbogatan.se/rebecka/
Postat av: tuva

SÖTNOS! JAG SAKNAR DIG SUPER MYCKET. OCH VAD GULLIGT AV DIG ATT VISA MINA BILDER. <3<3

2010-10-25 @ 11:15:12
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0