hi everyone!


Beri by me.


Jag skulle egentligen stå och skaka rumpa till afromusik med Jill just nu på korpen men istället sitter jag med näsan i körkortsboken och pluggar vägskyltar, parkeringsljus, helljus och varningslampor.. Inte det roligiaste kanske men med té, bra musik och tända ljus blir det inte så pjåkigt faktiskt. Nej, nu måste jag lägga ifrån mig datorn och fokusera.

p.s det är även på grund av körkortsteoripluggandet som bloggen har/kommer att bli drabbad.. hoppas ni har överseende med detta! Kommer såklart att försöka blogga så mycket jag kan/vill. PUSS

Kommentarer
Postat av: emilia

Lycka till! Det är så jäkla skönt att ha körkort. Dock har jag aldrig varit så nervös som jag var på uppkörningen. Men det går nog så bra så :)

2010-10-05 @ 20:40:34
URL: http://emiliaaj.blogg.se/
Postat av: julia

Vintern närmar sig med stormsteg. Jag har införskaffat en svart dunjacka men har inte en aning vad jag ska ha för skor till? Några förslag på snygga vinterskor som itne är alt för dyra? (:

2010-10-05 @ 20:48:27
URL: http://juliamarias.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0