morning!



MORSNING KORSNING!
Så här tidigt har jag nog alldrig varit, jag sitter och VÄNTAR på att pappa ska bli klar så att vi kan åka iväg till skolan. Hinner till och med svara på en fråga som ramlade in för ett par dagar sedan.

Hur kommer det sig att du nästan alltid har råd att åka utomlands? Du var ju precis iväg! Har du en spargris som fyller upp sig själv eller hur tusan har du råd med allt?
Haha, jag har tyvär inte en spargris som fyller up sig själv (I wish!). Jag proriterar resor över allt annat när det kommer till min lön. Jag shoppar ärligt talat inte så väldigt mycket kläder eller annat. Till just Barcelona-resan var jag dock tvungen att låna lite pengar av mamma eftersom den här resan kom så hastigt tätt in på. JAg älskar helt enkelt att resa och lägger pengarna på det där efter.

Tack för alla fina kommentarer på förra inlägget! PUSS

Kommentarer
Postat av: Klara

Din blogg är helt fantastisk! HElt klart min favoritblogg. Jag har en fråga, hur mycket jobbar du och tjänar du på Max varje månad? JAg jobbar också på Max nämligen!



Ta hand om dig!

2010-10-26 @ 13:19:02
Postat av: ifranks

oj, såg detta inlägget nu... :) Svar på min fråga dvs.

2010-10-26 @ 18:53:31
URL: http://ifranks.blogg.se/
Postat av: emma

Hej jag undrar två saker:

1, Var har du köpt din tygpåse?

2, jag hörde att du varit i jerusalem och jag ska dit snart har du några tips?



Tack för en jätte bra blogg!

2010-10-26 @ 22:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0