onsdag 13 okt. 2010

- Kunde verkligen inte sova igårkväll så jag låg och tittade på en massa serier på ch131 tills jag till slut somnade vid halv fyra..
- Ställde in väckarklockan efter Londons tidszon och vaknade en timme för sent i morse..
+ Café Namaste, vad jag har saknat er under helgen tjejer!
+ powerwalk med Syrran.
+ Havsöring och potatis till middag med mamma.
+ Berg flyttar in.
- En av mina klasskamrater från grundskolan var med om en hemsk olycka igårkväll och ligger på sjukhuset och blir omhändertagen. Så just nu ligger mina tankar hos honom och hans familj.


Kommentarer
Postat av: ELINA

kul att du inte har saknat oss.....................................

2010-10-13 @ 23:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0