And she will be loved_


Jag kan - utan att överdriva - säga att jag har sett det  här klippet över 50 gånger. IDAG. The last song är en top-tio-film för mig, och den här scenen här bara så jäkla klockren. Love it!

Ledsen för dålig uppdatering i eftermiddag, jag stack direkt från skolan till jobbet och kom precis hem. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan rakt ner i sängen. Imorgon har jag en massa saker jag vill blogga om, så ni kan vänta er lite mer uppdatering än idag! Jag tänkte svara på några frågor, skriva ett önskat inlägg som ni har frågat om osv. Så, vi ses imorgon helt enkelt!

P.S Ni är bäst, det vet ni va?  kärlek till er

Kommentarer
Postat av: cassiii

åh det där är min favoritscen också! elr iaf en av dom.. den där filmen.. gaaah kärlek!! miley och liam är så himla fina tillsammans<3 sjukt vacker film!

2010-09-15 @ 23:28:27
URL: http://casses.blogg.se/
Postat av: Alice

världens härligaste scen. åh!

förövrigt: så är din blogg så himla fin och bra.

blir glad varje gång jag ser att du uppdaterat!

och sist men inte minst: ditt hår/din frisyr = snyggast!!

2010-09-17 @ 00:00:06
URL: http://afewyearsoverdue.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0