more questions

Är de sylt och ost du har på dina mackor?
haha, jag förstår att de här de här mackorna du syftar på..
svar ja, jag älskar att ha ost och hallonsylt på mina mackor, vem hör inte de?

Vart vill/ska du åka utomlands i vinter?
Jag vill åka till något varmt ställe som typ Malaysia och bara lata mig i typ tre veckor. Men någon schysst weekendresa skulle inte heller sitta fel!
Vart jag ska åka är inte riktigt klart ännu men till London ska jag iallfall åka till. Förhoppningsvis redan om tre veckor!

Hur många minuter/timmar skiljer det mellan dig och din tvillingsyster?
15 minuter.

Har du någon pojkvän?
Nej.


Kommentarer
Postat av: MATILDA

faaan hanna... jag vill resa med dig!

2010-09-16 @ 13:44:32
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0