please be patient,


me by Tuva

Ledsen för kass uppdatering de senaste dagarna. Min förkylning tycks inte gå över så att ställa mig at posa framför en kamera lockar inte spciellt mycket och jag hatar att publicera gamla bilder och de vet jag att ni cokså gör. Så ha lite tålarmod, snart kommer jag tillbaka till hundra procent! Tills dess få rni nöja er med "50%-Hanna".

Har fått lite frågor också som jag tänkte svara på också. 

1. Jag vet att du spelade golf förut, varför slutade du och vad har du i hcp?
Japp, jag började spela golf när jag var sju år gammal. I början av förra sommaren slutade jag dock av några olika anledningar. Först och främst har inte jag ritkigt rätt psyke för att klara av pressen som ofta kommer med sporten. Sen har jag som ni vet även haft ätstörningar tidigare och just då kockade min sjukdom med golfen. Därför valde jag att lägga golfen åt sidan och satsa på att bli frisk. Sen tar golf även väldigt mycket tid och kraft så de var även en anledning till varför jag la av. Jag saknar sporten väldigt, väldigt mycket än idag och tro nog att jag aldrig ritkigt kommer lägga av helt och hållet. Jag spelar och kommer att fortsätta spela när jag känner för det. Jag hade/har 8,6 i hcp.  

2. Hej! Jag började läsa Beris blogg när du länkat till den, men numera fungerar den inte. Vet du vad som hänt?
Beri kände att bloggen inte riktigt var något för henne så hon stängde ner den, tråkigt nog. 

3. Var i Gävle gjorde du din piercing?
Ärligt talat vet jag inte. Det var någon random hårsalong på drottninggatan.

4. Jag måste fråga! Jag sitter här och har gjort en "turban" på mig själv, och åh, vad fast jag blev. Så snyggt! Men hur matchar du helst turbanen och kommer du att bära den i höst? Jag kände nämligen att det var en sommargrej men jag kanske har fel.
Jag håller med, jag kopplar också ihop turbanen med sommaren. Men jag tror man måste släppa det och tänka nytt. Nu i höst tycker jag att det kan vara snyggt att matcha till någon snygg långklänning eller ett par mönstrade byxor. Jag tror att man kan kombinaera i stort sett hur mycket som helst!

5. Hur lång är du?
Jag är 1.71


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0