take me someplace else, please


Jerusalem med Martina i oktober förra året.


Barcelona med Mamma i september förra året.

London förra sommaren

Ayia Napa förra sommaren

Kalifornien i vintras

London i maj i år.


Jag har så tråkigt. Jag vaknade alldeles för tidigt imorse med tanke på att jag är ledig idag. Nu sitter jag och tittar på The City på mtv.com, kollar igenom kategorin Traveling här på bloggen och väntar på att Linda ska höra av sig så vi kan bestämma när vi ska träffas idag. Att titta på alla dessa bilder från tidigare resor får mig att vilka åka iväg någonstans NU! Jag hoppas att jag kommer kunna åka till Beri i London så snart som möjligt, saknar henne!

Kommentarer
Postat av: hanna

i wish i could travel travel travel more !

2010-09-14 @ 18:40:47
URL: http://www.lostinindulgence.blogspot.com
Postat av: alicia

Kul att du reser mycket, brukar också göra det. Nästa blir rom i november :)

2010-09-14 @ 20:04:10
Postat av: sofia

Kan inte du berätta lite om London? Jag åker dit för första gången i oktober och är på jakt efter riktigt bra shopping till ett bra pris, har du några tips? :)

2010-09-15 @ 15:32:39
URL: http://sofias.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0