questions

Va är det för tabletter du har fått?
De är receptbelagda tabletter mot dålig hy. Nu har jag haft problem med min hy, framför allt ansiktet, ända sen i sjuan så igår gjorde jag ett besök på hälsovården och fick sedan hämta ut Tetracyklin Meda på apoteket. Nu ska jag äta 2 tabletter, 2 ggr om dagen i en månad, sedan 1 tablett, 2 ggr om dagen i två månader. Efter det ska jag förhoppningsvis ha felfri hy. Jag är så sjukt glad just nu över det här!

Jag undrar bara vart du har köpt de "sakerna" som håller fast korten på
anslagstavlan? (<-- länk)
De kom med anslagstavlan som jag köpte på IKEA. De finns kvar och kostar 129 kronor om jag inte minns fel.

Hur ofta jobbar du på Max?
Tre gånger i veckan ungefär.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för svaret om tabletterna! har själv haft hemsk hy i flera år, fick samma tabletter utskrivet men började aldrig ta dom pga den stora risken att drabbas av depression då jag redan var/är psykiskt instabil.. har testat otaliga olika produkter men det som funkat bäst för mig hittills är dermalogica (som rengöring) och i.d bare minerals (smink). har köpt det på face and body center här i gävle. var dit och gjorde ett par ansiktsbehandlingar och blev rekommenderad produkterna. direkt efter ansiktsbehandlingarna har min hy varit riktigt dålig, men sen har det lagt sig och jag tror att deras behandlingar är toppen för hyn! och rengöringen och sminket funkar verkligen, har aldrig haft så bra hy som jag har nu (även om den fortfarande har sina svackor, men det tror jag att vissa av oss människor får leva med, tyvärr).

får jag fråga om du har dålig hy framme på bröstet och på ryggen också?

2010-09-17 @ 08:42:46
Postat av: Anna

åh! jag har halvdålig hy. min bror har värre akne än mig, men ändå suger det. vill ha fin och slät hy ju :) hoppas du skriver hur tabletterna har funkat sen. kram

2010-09-17 @ 13:14:15
Postat av: Anonym

hejhej kul att du fått tabletter, glad för att du är glad!

2010-09-17 @ 15:14:51
Postat av: Anonym

Dom där tabletterna har jag hört mycket om. Dom dödar nämligen alla bakterier i kroppen vad jag hört, inklusive dom goda. Har hört folk som fått svamp och grejer utav det...

2010-09-19 @ 21:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0