världens bästa sätt att vakna på

Imorse när jag vaknade och kollade igenom några nya kommentarer som har ramlat in under natten möttes jag av den här:  

Sitter här och dricker té och läser min favoritblogg.
tack för att du delar med dig av dina dagar!
en dag när ingenting känns bra och jag inte riktigt känner för någonting kan det hjälpa att kolla in på din blogg och se vad du gjort, då blir jag gladare.

vill bara skriva att din blogg är en stor del av min inspiration och jag uppskattar den verkligen!


Jag kunde omöjligt ha kunnat fått en bätter start på dagen!! Tacktacktack Lovise!
När jag sedan inte hann äta frukost, glömde mobilen hemma när jag kom till skolan, har en dålig hårdag och känner mig allmäns ful så var det mycket lättare att acceptera dessa problem pågrund av kommentaren i morse.

Kommentarer
Postat av: Cafe-crew

Du skänker oss minst lika mycket glädje hana-banan!PUSS!

2010-09-16 @ 13:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0