Day 25 – Right now in this moment

Just nu i denna stund befinner jag mig i min stuga i Idre. Eftersom det här inlägget är tidsinställt så kan jag bara gissa på lite ungefär på vad vi gör. Jag är nästan hundra på att alla iallfall springer omkring och packar, städar och sjunger med i musiken som spelas. Vi alla är förmodligen jäkligt nöjda med hela helgen som har varit fylld med god mat, godis, skratt, timmar framför bra kärleksfilmer, en massa omgångar spel, en jäkla massa skoteråkning, några goda luncher ute vid grillen och en massa annat mysigt. Jag har firat nyår i Idre så länge jag kan minnas. Samma stuga, samma människor, samma känsla. Jag älskar att fira in det nya året där uppe i stuga 48. Världens bästa stuga.

Förmodligen har vattenledningarna frysit så vi har säkert haft fullt med hinkar överallt med vatten, fått klara oss utan vatten på "bekvämt sätt" så att säga. Lite charmigt ändå, att fira nyår uppe i en stuga med 16 andra personer och behöva leva utan vatten. Världens bästa sätt att fira in 2011 på. Året som ska bli så jäkla bra!


Kommentarer
Postat av: tuva

låter mysigt snygging! hoppas du är nöjd med helgen :)

2011-01-02 @ 21:14:25
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0