Beri, work, voting and tv-night


by me



Jag skypade med finaste, bästa Beri igårkväll. Samtalet gjorde helt klart hela min vecka!

Nu ska jag åka iväg och rösta (yesyes, viktigt viktigt!!) och efter det ska jag kila iväg till jobbet. Det var konstant kö ut till dörren så vi får se hur denna dag slutar.. Ikväll ska jag bege mig till Sandviken där finaste gänget väntar med scones, te och tv-tablån i högsta hugg. Det är en hel drös med bra tv-program numera så vi känner att en riktigt tv-kväll är oundviklig. Hörs senare! puss

Kommentarer
Postat av: sofia

kan du inte göra en liten London guide här på bloggen? jag skulle verkligen bli jätte glad då! :)

2010-09-19 @ 18:06:40
Postat av: Lena

Åh vilken underbar blogg :D att jag inte sett den tidigare! SNYGGT rum du har förresten :)

2010-09-19 @ 18:09:26
URL: http://lenasv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0