I have no insp. so I stold this list from cute Angie

Idag har jag: åkt bräda i kungsberget, SPA och Harry Potter-marathon. Imorgon ska jag: sova ut! (sovmorgon).Humör just nu: trött. det är tufft att åka snowboard hel dagen.Stjärntecken: kräfta. Väder: världens vackraste snö! Bästa egenskap: Har ingen. haha! Sämsta egenskap: går alltid ut till bussen för sent. Favoritmånad: juli. Tv eller film: Film. Bok eller tidning: bok. Bar eller nattklubb: Hemmafest. Arbete eller skola: arbete! butiksbiträde!. Morgon eller kväll: kväll. Klädsel just nu: tofflor, trosor och munktröja. Sällskapsspel eller tvspel: sällskapspel. Kramas eller pussas: krama. länge.  Promenad eller bio:  promenad till bion. Öl eller vin: vin. Godis eller snacks: choklad!  Byxor eller kjol: kjol. Senast sedda film: Harry Potter och den vise sten. Barn: vill jag inte ha! dom är jobbiga. Djur: vill ha katt. Stamgäster på din blogg: tror det Förhållande eller singel: förhållande. Fotboll eller hockey: inget. Kärlek eller vänskap: Både och.Glasögon eller linser: glasögon är coolt. stora tjocka, svarta bågar. Storstad eller småstad: Storstad. Stökigt eller städat: städat. Restaurang eller hemlagat: restaurang. Jacka eller kappa: Jacka. Hus eller lägenhet: Lägenhet tack! Brun eller blek: Brun. Favoritbutik: weekday, H&M, Favoritnöje: Umgås, se på film, åka snowboard, shoppingweekends. Händer eller fötter: "Jag har båda delarna." - Angelica Kiss.

Kommentarer
Postat av: Fina

kul att läsa :)

2008-12-14 @ 21:16:09
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: angelica

haha! jag är stammmmmmis. ++ att det var väldigt trevligt att träffa dig i fredags. puss

2008-12-14 @ 23:18:26
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: Angelica

ja, det måste vi. och jag har tänkt på en sak. vi har några fotouppgifter som ska göras i skolan. ska vara klart i januari eller nåt. man ska bl.a fota en person i olika miljöer eller nåt sånt (har inte sån stor koll, hehe). och det skulle vara roligt om du skulle vilja ställa upp. det är med analog systemkamera. puss<3<3 :)

2008-12-15 @ 11:35:08
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0