Titanic with Leo and Kate, sleep long tomorrow morning. yes!

Gillar: människor som gör så att jag ler, högtider och film-marathon. Gillar inte: När man vaknar mitt i natten, går upp och tror att det är morgon. Sen när man är klarvaken, upptäcker man att klockan är kvart över tre. - omöjligt att somna om!!!! Blir glad av: söta uppmuntringar, underbara vänner. Modekjedja: Weekday. Modetidning: ska jag vara ärlig gillar jag ingen modetidning, men Modette var en stor favorit. Läser annars: pocket-bcker och "stora sudoku"-boken.
Lyssnar på: just nu är det mycket bad cash quartet. lyssna! Dricker: hot chocolate. Äter: helst av allt? pappas köttfärsbiffar. Färg: svart, vitt grått. Doft: viktor&rolf - flowerbomb, tommy girl. Smink: lite foundation från MAC och jag är redo! Skor: high heels. Vad klär du dig helst i: kjol/byxor med nått på överkroppen och en massa armband/halsband. Lite maskulint/feminimt. Vad klär du dig aldrig i: färg och mönster. (jag låter som värsta tråk-månsen) Sparare eller slösare: snålare. Morgon - eller nattmänniska: morgon. Favoritgodis: choklad!! Favoritfilm: love actually. Favoritserie: two and a half men. Vad vill du jobba som: Stylist verkar hur kul som helst. journalist på nån ball tidning i NY låter lockande också. Syskon: jag har tvillingsyster, åtta minuter yngre än mig själv. Pojkvän: Nej. (snart ger jag upp och sätter in en kontaktannons...) Dröm pojkvän: en snäll, romantisk, rolig , pratglad med nåt speciellt utseende. lagon musklig, lite som Hayden Christiansen, eller Robert Pattinson. Hur många barn vill du ha: noll. Favorit årstid: sommar. Vinter planer: dra till fjällen och swischa ner i backen med snowboard/skidor. dricka varmchoklad med härliga vänner. Favorit väder: en vacker vinterdag. Det ska lukta kyla när man går ut utanför dörren.  Spelar du instrument: Nej.Gillar du att sjunga: ja. när jag är ensam hemma sjunger jag för högt och inte alls vackert. De här är jag bra på: att strunta i att svara på sånna här frågor. jag skiter bara i det helt enkelt. Har du tatuering /piercing? nej. eller jo, ett hål i varje öra, men det räknas inte tycker jag. det har ju alla tjejer liksom. Humör just nu: trött. men glad också för jag kollar på titanic.

Kommentarer
Postat av: tuva

titinic blir man ju depp av:D haha sötis på bussen

2008-12-17 @ 15:09:45
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/
Postat av: Fina

titanic!! <3

2008-12-17 @ 15:20:49
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: josefine

åååhh. titanic! <3<3

2008-12-17 @ 16:44:24
URL: http://jjosefinel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0