Monday 11

Dagens vill ha: jul, större garderob och Astrid lindgren-filmer.
Dagens klädsel: så här.
Dagens saknad: Spaninen-lägret 07, NYC, Fanny.
Dagens längtan: sthlm-weekend med Tuva.
Dagens frisyr: allt flög omkring i vinden och luggen hängde i ögonen.
Dagens låt: den här.
Dagens roligaste: jag skrattade så jag fick ont i magen när Anton klantade sig på cykeln.
Dagens dummaste: att jag har migrän som inte verkar vilja försvinna.
Dagens drog: ipren och mössan. utan nått på huvudet hade jag förmodligen haft öroninflamation nu.
Dagens köp: tre tavlor på IKEA + tidning på pressbyrån.
Dagens smarrigaste: hallon-smoothie till frukost!!
Dagens humör: glad, men migrän gör allt lite sämre.
Dagens hälsning: "ni som inte är dumma här på bloggen, är underbara!"

Kommentarer
Postat av: faaaany

baby:)

2008-11-11 @ 17:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0