Monday always comes first, then Tuesday and wednesday comes and so on..

Dagens vill ha: den här. första advent också.
Dagen icke-längtan: Läkarbesöket på onsdag, jäkla sprutor!! blä!
Dagens klädsel: jeans, grå tröja, kedja runt halsen och en massa armband.
Dagens saknad: mina kusiner och thailand 2006.
Dagens frisyr: utsläppt. mössa på när jag befann mig utomhus.
Dagens låt: lyssna!!
Dagens roligaste: dagens roligaste blir nog Hey baberiba klockan 22:40.
Dagens dummaste: Att boken jag tänkte låna på biblioteket redan var utlånad. (i en annan del av bromma)
Dagens drog: jag kan verkligen inte få nog av soda streamt-vatten!!
Dagens köp: dagbok på åhlens, 29 kr.
Dagens smarrigaste: hade ju helt glömt bort hur gott det är med messmör!!
Dagens humör: helt ok. rätt osocial. trött.
Dagens hälsning: "Fredag tuva, fredag!!!"

Kommentarer
Postat av: tuva

"friday baby, friday" - fatta vad jag taggar. Ska börja skriva shoppninglista, som man sedan kan stryka ifrån när man handlat det. Då är det MYCKET roligare. Vist? ily

2008-11-25 @ 10:03:46
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/
Postat av: angelica

i already miss your face!! you should take more pictures of you. you are a handsome woman! ;) kiss

2008-11-25 @ 17:17:41
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: jessica

Älskar Kanye West - Love Lockdown, speciellt live at ema's :)

2008-11-25 @ 23:50:21
URL: http://jesscag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0