a list if you're interested about my life:

Gillar: lyckopiller-människor, resa runt på jorden, filmkvällar och julen.
Gillar inte: falska/dryga/oförskämda/malliga människor, oliver och salladsblad.
Blir glad av: underbara kommentarer och ännu underbarare vänner. + högtider.
Modekjedja: weekday, H&M och lindex.
Modehus: Bloomingdales.
Modetidning: Plaza kvinna, Solo och I:D.
Läser annars: just nu läser jag "i dina kläder" av Jane Green
Lyssnar på: Laura Marling, lykke li, coldplay, blablablabla.
Dricker: helst varmchoklad eller färskpressad apelsinjuice. 
Äter: helst av allt? mexiacan-food, thai-food eller hederlig svensk husmanskost.
Färg: svart, vitt grått. booring men ack så snyggt. Doft: viktor&rolf - flowerbomb.
Smink: naturellt. orkar inte kleta omkring med make up-tjaffset.
Skor: Jag gillar high heels, men oftast glider jag omkring i mina converse.
Vad klär du dig helst i: strumpbyxor, vit t-shirt, pälsjacka, armband och wang-mössa. Maskulint blandat med feminimt.
Vad klär du dig aldrig i: färg och mönster. jag är en black-and-white-person som mixtrar med accesoarer.
Sparare eller slösare: jag kan spara om jag verkligen vill och behöver. som inför en shoppingresa till stockholm tillexempel.
Morgon - eller nattmänniska: morgon. älskar att ligga i sängen och dra sig inann man går upp och käkar hallon-smoothie och smörgåsar. lovin it!
Favoritgodis: choklad.(marabou!!)
Favoritfilm: romantiska komedier är min grej. breakfast at tiffany's är en favorit också.
Favoritserie: how i met your mother!
Vad vill du jobba som: Stylist verkar hur kul som helst. journalist på nån ball tidning i NY låter lockande också.
Syskon: jag har tvillingsyster, åtta minuter yngre än mig själv. Matilda heter hon och ska åka till California och plugga i tio månader nästa år.
Pojkvän: Nej.
Dröm pojkvän: en snäll, romantisk, rolig , pratglad med nåt speciellt utseende. lagon musklig, lite som Hayden Christiansen.
Hur många barn vill du ha: egentligen bara ett, men det blir så ensamt för den stackaren så det får nog bli två.
Favorit årstid: jag gillar alla årstider. men mest sommar, eller nej mest vinter. usch vad svårt!
vinterplaner: nyår i Idre, spendera tid i nån mysig park och grilla korv. åka skidor och snowboard. och skridskor. drick varm choklad och åka till stockholm.
Favorit väder: bara det är sol så är jag nöjd. Inget går upp emot en solig, snöig vinterdag.
Spelar du instrument: Nej, men jag plinkar på piano när jag får chansen.
Gillar du att sjunga: ja. när jag är ensam hemma sjunger jajg för högt och inte alls vackert. men kul är det.
De här är jag bra på: att strunta i att svara på sånna här frågor. jag skiter bara i det helt enkelt. se bara så duktig jag är.
Har du tatuering /piercing? ett i det vänstra och två i det högra. men det används aldrig. tatuering: noll.
Humör just nu: glad.Tuva är här and I having a great time.

Kommentarer
Postat av: jennifer,

listor är det bästa, inte sant?

2008-11-15 @ 02:31:05
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: antonia

oooh vart skall din syster?? alltså var skall hon plugga? btw jag är också ingen colour bomb kör mer på svart-grått-vit-mörkblått!!

2008-11-15 @ 17:48:09
URL: http://dirtyglam.blogg.se/
Postat av: tuva

japp dte var det! 39 kr vettu ;)

2008-11-15 @ 18:06:42
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/
Postat av: antonia

what:o ojdå! bj som är så hypat också. cookiedough är bäst , eller jag rekommenderar det! sedan är chunky monkey och chocolate fudge brownie också goda men de blir lite too much too heavy för mig. puss<3 msn: [email protected]

2008-11-16 @ 01:04:46
URL: http://dirtyglam.blogg.se/
Postat av: angelica

älskar listor!<3

2008-11-16 @ 16:55:56
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: Carita

Thaimat, <3 hihi ^^

2008-11-16 @ 17:14:05
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0