samh. lektion: 49:5

Gillar: lyckopiller-människor, choklad, duscha-när-jag-fryser och resa runt på jorden.
Gillar inte: när man klär sig för kallt och fryser, oliver. 
Blir glad av: underbara kommentarer och ännu underbarare vänner.
Modekjedja: H&M, billigast + att det finns här i "tråk-shopping-gävle".
Modehus: det är så dyrt på dom där husen så jag håller mig undan.
Modetidning: modette är ju död som ni vet så jag får väll säga solo.
Läser annars: allt som Martina Haag har skrivit..
Lyssnar på: allt. utom död-hårdrock , klassiskt ,jazz, pop.
Dricker: helst varmchoklad med grädde. men det blir mest iskallt vatten med äppelbitar i.
Äter: helst av allt? rökt-lax-quinoa-sallad på Lotus.
Färg: svart, vitt grått. thailand-hav-blå är fins också.
Doft: viktor&rolf - flowerbomb.
Smink: naturellt. orkar inte kleta omkring med make up-tjaffset.
Skor: Jag gillar high heels, men oftast glider jag omkring i mina converse.
Vad klär du dig helst i: strumpbyxor, vit t-shirt, skinnjacka, ringar, armband och en räv-päls runt halsen. Maskulint/feminimt
Vad klär du dig aldrig i: färg och mönster.
Sparare eller slösare: en periodare, ena stunden slänger jag ut pengar och nästa sekund går jag omkring i gamla trasor och äter nudlar. typ.
Morgon - eller nattmänniska:morgon.
Favoritgodis: choklad.
Favoritfilm: romantiska komedier är min grej.
Favoritserie: SATC, gossip girl, grey's, vänner, how i met your mother.
Vad vill du jobba som: Stylist verkar hur kul som helst. journalist på nån ball tidning i NY låter lockande också.
Syskon: jag har tvillingsyster, åtta minuter yngre än mig själv.
Pojkvän: Nej.
Dröm pojkvän: en snäll, romantisk, rolig , pratglad med nåt speciellt utseende. lagon musklig, lite som Hayden Christiansen.
Hur många barn vill du ha: max: 3 , minst: 1.
Favorit årstid: jag gillar alla årstider.
höstplaner: NY/Florida 19/10 - 1/11.
Vinter planer: dra till fjällen och swischa ner i backen med snowboard/skidor. dricka varmchoklad med härliga vänner.
Favorit väder: Sol.inget går upp emot en solig, snöig vinterdag.
Spelar du instrument: Nej, men jag plinkar på piano när jag får chansen.
Gillar du att sjunga: ja. när jag är ensam hemma sjunger jajg för högt och inte alls vackert.
De här är jag bra på: att strunta i att svara på sånna här frågor. jag skiter bara i det helt enkelt.
Har du tatuering /piercing? ett i det vänstra och två i det högra. men det används aldrig
Humör just nu: glad. tjejorna i klassen är så snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0