MIN HELG:



FREDAG: pic1. På fredags eftermiddagen tog jag mig en mysig promenad i vackra Boulongerskogen. pic2. senare på kvällen mötte jag upp så kallade "Elitsexan". Det blev vattenpipa för hela slanten och fler folk anslöt sig närmare midnatt. LÖRDAG: pic3. Tillsammans med Micaela, Matilda och Dennis njöt jag av sommar(!)värmen i trädgården. pic4. Tillsammans med fina klasskamrater invigde vi grillen för första gången i år. Behöver jag säga att det var kanon? pic5. Senare mot kvällen mötte jag upp en gäng fina vänner och med godsaker, vattenpipa och filtar intog vi återigen Boulongerskogen. Kallt men ack vad mysigt!. pic6. Syrran gick in i ett träd.. pic7. det uppstod kärlek på gräsmattan. pic8. --- pic9. När kylan slutligen tog kål på oss åkte vi hem och jag, Dennis och Micaela satte oss med kortlek och stearinljus och jag kom inte i säng förrän klockan fem i morse.

SÖNDAG: Jag har hunnit med så mycket idag och klockan är bara tjugo över sju! Städat rummet/garderoben, tagit en promenad med D och M, besökt min gamla skola, bakat kakor och alldeles nyss kom jag hem från en mysig fika med några alldeles underbara vänner på en uteservering inne i stan. Och helgen är inte slut ännu, ska nämligen bege mig bort och umgås med syrran, Martina och Micaela.

Helt ointressant för er som inte känner mig kanske, men äh - "Här är mitt liv". typ.

Kommentarer
Postat av: FINA

härliga bilder!

2009-04-26 @ 19:57:34
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Thowelina

ah, häärliga bilder!

2009-04-27 @ 17:05:17
URL: http://thowelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0