can't_stop_smile


Jag kan inte sluta le. Det finns så mycket saker att le åt, så många roliga saker att se fram emot. Först alla 18-årsfester som sakta men säkert börjar rulla in, helgen vecka 38 åker jag och några tjejkompisar ner på en stockholmsweekend, jag och mamma håller på att boka biljett till Barcelona så förhoppningsvis sitter jag på ett flygplan den första oktober. På höstlovet åker jag, Beri och Linda och hälsar på vår fina vän Martina i Jerusalem, förhoppnignsvis ska jag ha min praktik i helsingborg så samtidigt som jag praktiserar kommer jag att få hälsa på mina fina kusiner, I december åker jag, mamma och pappa och hälsar på Matilda i Kalifornien och sen i vår planerar jag och saga att åka ner och hälsa på Matilda igen. Som sagt, kan inte sluta le.

Nu ska jag äta lite mellis sen blir det jobb jobb jobb!

Kommentarer
Postat av: Karin

Åhhh, vad avundsjuk jag blir!! Tänk om man hade pengar till att göra allt det här...

2009-08-27 @ 18:04:02
Postat av: Matilda

mysigt!

2009-08-27 @ 20:33:45
URL: http://xyl.blogg.se/
Postat av: martina i mellanöstern

ååh! va härligt att höra gumman! jag är så glad för din skull :) OCH JAG LÄNGTAR SOM FAN TILL OKTOBER!!!!!!!!!!!!!! love u

2009-08-28 @ 14:11:40
URL: http://martye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0