tears_hugs_and_more_tears

hejhej! Det är alldeles för fint väder för att jag ska sitta inomhus och redigera bilder och sedan visa dom för er. Solen skriker på mig. Ni får helt enklet hålla ut ett litet tag till, vill ni förresten ens se bilderna från min vecka i Cypern? Är ni helt ointresserade behöver jag ju inte ödsla tid på att lägga up dom här på bloggen. It's your decision.

Idag är en dyster dag. Mamma gråter mest hela tiden, pappa har fällt tårar, vänner har fällt tårar. Jag själv har dock inte fällt en tår ännu men det har samtidigt inte slagit mig att hon faksitks har flyttat. Min finaste tvilingsyster och bästa vän har flyttat till USA. JAg försöker inbilla mig att det kommer gå fort tills december då vi kommer att hälsa på henne.

Ikväll ska jag försöka tänka på annat än det faktum att hon har flyttat genom att gå på bio med en av mina bästa vänner, Saga. HÖRS!

Kommentarer
Postat av: FINA - FOTOBLOGG

jag vill se bilder!

2009-08-05 @ 20:01:16
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Rebecka

Visa bilderna från cypern (:

2009-08-05 @ 20:42:17
URL: http://rebeccag.blogg.se/
Postat av: Sanna

klart vi vill se bilder! lite sol behöver vi här i regniga sverige ;)

2009-08-05 @ 21:39:37
Postat av: ella

bilder vill vi se!

2009-08-06 @ 01:26:00
Postat av: Anonym

varför har hon flyttat till usa?

2009-08-06 @ 20:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0