mitt_2009


Jerusalem, Israel
I slutet av oktober flög jag ner till min underbara vän Martina som bodde just för tillfället i Jerusalem, Israel. Var där en vecka och hade så jäkla roligt! Vi drack drinkar på kvällarna, flöt i döda havet,klappade kameler, träffade människor från hela världen, fira FN-dagen på FN's högkvarter, käkade B&J's, kollade på film, lärde mig en massa saker om kulturer och religioner, vi tog en massa, massa bilder, skrattade tills vi grät, besökte en massa historieplatser som man tidigare läst om i historieböckerna och rökte vattenpipa - en vecka jag aldrig kommer att glömma!

Klassen
Jag blir alltid så himla glad när jag tänker på vilka fantastiska människor jag har i min klass! Får varje dag träffa åtta helt fantastiska tjejer som alltid gör mig så himla glad! I år har vi festat tillsammans, pluggat tillsammans, spenderat en helg i min sommarstuga, hängt i parken, skrattat, gråtis, fikar osv. osv. Kärlek till er!


Ayia napa, Cypern
I slutet av juli drog jag, Martina, Beri, Sliva och Linda iväg en vecka till Ayia napa. Helt klart en av den roligaste veckan i mitt liv! Sol och bad hela dagarna och fest hela nätterna till klockan sju varje morgonen. Fick ungefär 2-3 timmars sömn varje natt den resan men jäklar vad roligt vi hade! Jag har så otroligt många fina/roliga/knäppa minnen från den resan! och det bästa? det blir en repris nästa år!
fester
Första delen av det här året innehöll väldigt många roliga fester, i juni fick jag dock jobb på subway vilket har gjort att jag har gått miste om väldigt många fester den här hösten och vintern eftersom jag har jobbat många nattpass.. Men jag får glödjas åt de fester jag faktiskt har upplevt! Jag har dansat och skakat rumpa, anordnat en överaskningsfest för min syster, firat vänner som har fyllt år och skrattar mig igenom nätter!

London
I juni packade jag väskorna och drog till London i fyra dagar! Där mötte jag upp Maja som bodde där för tillfället. Fyra dagar av en massa, massa sevärdigheter, promenader i parken, Britney Spears-konsert, mysiga kvällar framför tv:n och en massa B&J's. Åh vad london var fint! Nu saknar jag Maja också som jag inte har träffat på en massa månader nu.. Ändring maja tack!

Tjejgänget
Jag, Martina, Micaela, Beri, Linda, Sliva och syrran har haft så fruktansvärt roligt det här året! Vi har åkt på semester ihop, festat, fikat, åkt iväg på roadtrips, badat, solar, skrattar, gråtit, käkat på max, spontanträffats, åkt till stockholm, dansat och en massa massa andra äventyr har vi upplevt tillsammans! älskar er tjejer!

Barcelona
Jag och mamma tog en weekendtrip till Barcelona i höstas! en riktigt toppenresa! sightseeing på Barcelonas fina gator, sol och bad, flygplansuppvisning, shopping, drinkar i solen, god mat, tapas, promenader och fotbollsmatch på Camp nou! Åh vad många fina minnen jag fick tillsammans med mamma den helgen!

Vår/höst
Umgicks mycket med Tuva i våras, tillsammans med henne käkade jag en massa MASSA B&J's, vi åkte till uppsala och shoppade, hade vänner-marathon och hade det allmänt skitbra! Några kvällar med Saga hade jag också, åkte på bröllop i helsinborg, fick sommarlov och hade många filmkvällar nere i Micaelas källare.
När hösten kom efter sommaren blev allt trist och tråkigt men jag gjorde mitt bästa för att inte blir deppig. Jobbade mycket, åkte återigen till Uppsala med Tuva, festade med fina vänner, rökte vattenpipa, kom min fina vän Beri mycket närmare och längtade efter vintern.

Sommar
Vilken fantstiskt sommar jag har haft iår! Jag spenderade många dagar i min sommarstuga med en massa fina vänner, hade en underbar midsommar med släkten, hängde i parken, solade och badade, cyklade hem sent på nätterna, jobbade mycket, hade en fantastisk födelsedag, åkte båt, såg många solnedgångar, käkade glass, slutade med golfen, åkte till viktoriasjön med Tuva, åt en massa vattenmelon, hängde vid Tuvas pool och fick sorligt nog säga hej då till min tvillingsyster Matilda som flyttade till USA. 

Golfläger i Spanien
I mars åkte jag tillsammans med femton underbara människor på golfläger till Spanien för tredje året i rad. Sju dagar med golf mellan 7-17 varje dag, skratt, hård träning, roliga historier, bra musik och en massa annat roligt!  

Vänner
Åh vad jag älskar mina vänner! Mitt tjejgäng som jag alltid har så jävla roligt med, Tuva som alltid får mig att må så bra, Saga som jag kan vara mig själv med till hundra procent, tjejerna i klassen som alltid lockar till skratt och alla andra som står mig nära! Tack för allt stöd och kärlek det här året! Vänner som har jag har lärt känna, vänner jag har kommit närmare - kärlek till er!


Stockholm med tjejerna
Jag, Beri, linda, Sliva och Micaela drog till stocholm fre-sön och hade en så jävla sjuk/rolig/häftig/mysig helg i huvudstaden! Vi skrattade, festade, levde livet, träffade människor som vi träffat i Ayia napa, dansade, sjöng osv. osv.



Tack för det här året allihopa! Det har blivit en hel del roligare saker! Fem utlandsresor plus den sjätte som startar imorgon(!), en massa roliga kvällar, minnen för livet och en massa bilder!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket underbart inlägg Hanna love u I'm counting the hours

2009-12-28 @ 03:24:24
Postat av: Eva

Vilket händelserikt år du haft! Fint!

2009-12-28 @ 09:11:19
URL: http://nonplus.blogg.se/
Postat av: E

va mycket roligt du gjort under året!

du inspirerar mig till att bara hitta på en massa, nu på stört.

kram på dig och ha det superbra i USA!

2009-12-28 @ 11:00:37
Postat av: Martina

fan va roligt att se :) vi har haft bästa året! <3

2009-12-28 @ 13:08:52
URL: http://martye.blogg.se/
Postat av: tuva

tack för ett jätte roligt år vännen :)

2009-12-28 @ 13:14:13
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/
Postat av: SANDRA

mysigt inlägg:)

2009-12-28 @ 17:32:49
URL: http://sajohansson.blogg.se/
Postat av: Felicia

härligt år du haft och vad du reser mycket! hoppas nästa blir lika fint :)

förresten i vilket program gör du kollagen?

2009-12-28 @ 19:26:53
URL: http://felischa.blogg.se/
Postat av: Lo

Kul med en lite annorlunda års-resumé.

De flesta tar månad för månad, men ditt sätt var ju faktiskt roligare :)

2010-01-04 @ 14:38:31
URL: http://meloy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0