en_tankeställare

Fick snabbt en respons ang. det här inlägget. En kommentar som gav mig en liten tankeställare..


"Tänk på att det bara är du som kan förändra det.
inspireras man av dina inlägg, blir glad eller ledsen av din text så reagerar man och analyserar - startar sedan en konversation med dig här på din blogg. jag själv, som säkert många andra, har inget speciellt att säga om något du postar. Jag kommer aldrig på tanken att kommentera utan lämnar bara din blogg med ett par leende ögon. mellanmjölk."

Och hon/han som har lämnat den här kommentaren (som går under namnet anonym) måste jag bara tacka/erkänna har rätt! Det är klart det är mig det hänger på, och vad jag bloggar om - ni läsare kan ju inte rå för att jag bloggar om saker som ingen har någon vilja att engagera sig i.
Så genast satte min hjärnan igång att arbeta.

# jag känner mig inte lika bekväm framför kameran som jag gjorde för ett par månader sedan vilket resulterar att jag inte vill publicera lika många bilder på mig själv. Det krävs helt enkelt mer självförtroende vilket jag inte riktigt har just för tillfället. vilket i sin tur resulterar färre inlägg.

# jag måste sluta vara så slapp när det kommer till bloggen. just nu är jag för slö.

# jag måste hitta ett sätt att hitta tillbaka till inspirationen.

# till alla er som läser - puss på er!

# Och för att bli den där bloggaren som får en massa kommentarer (vilket jag vill) så skulle jag behöva er hjälp! vad vill ni att jag ska blogga om? Nu när jag har lite brist på inspiration behöver jag er som mest!
Och jag vet att jag har frågat den här frågan flera gånger förr men kanske inte har varit så himla bra alla gånger på att genomföra era önskemål, men snälla - ge mig en ny chans :)

love from me to you guys!




Kommentarer
Postat av: martina

kom igen snygging! mer bilder på dig och hur du mixar och matchar med din underbara garderob. använd bloggen så kommer du få tillbaks självförtroendet, det tror jag i alla fall! love you min elit <3

2009-12-08 @ 00:26:37
URL: http://martye.blogg.se/
Postat av: tuva

bara du så är jag nöjd :) du klår alla modeller du postar här. För du är så mcyket finare vännen :)

2009-12-08 @ 08:28:00
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/
Postat av: Rebecka Nyman

Förlåt att jag inte skrev mitt namn, Hanna.

Och det är sorgligt att du inte trivs lika bra framför kameran längre. Du tar fina bilder, kanske är jag som är dålig på att kommentera överhuvudtaget.



Jag menade inte att klaga på din blogg, eller säga att du är slö, som du själv påstår. Du vet att jag slår alla i att skjuta upp saker ang. bloggsaker (fnitter).



Jag menade bara att man inte ska be om kommentarer genom självklara "kommentera!!"-inlägg. Utan det är andra saker som får oss läsare att kommentera. Jag tar för givet att du inte vill ha kommentarer för att ha. Ett "kul dag! snygg outfit!" x100 varje dag som många får. Det skulle inte jag vilja ha iallafall.



Tur att du tog mitt "tips" bra.

Puss!!

2009-12-08 @ 14:27:19
Postat av: Erika

Dina kläder och din stil, där är du sjukt bra :)

2009-12-08 @ 17:12:09
URL: http://eflowertwig.blogg.se/
Postat av: Anna

Fortsätt skriv som du gör. Skriv om vad du gör, vad du har på dig, skriv dina åsikter och funderingar, om framtiden, om kärlek osv Alla inlägg är uppskattade! Sen vill jag bara säga att du är en riktigt stilinspiration för mig. På morgonen brukar jag ibland gå in på din blogg och inspireras. Du har en sån fruktansvärt snygg stil och du är så himla snygg!! KRAM

2009-12-08 @ 19:49:18
Postat av: Anonym

Din blogg är grym! Den är så personlig. Jag gillar när du visar vad du köpt, dina "+-listor", bilderna, ALLT! Lite mer update skulle inte skada, hehe.

2009-12-08 @ 21:51:28
Postat av: Loa

Jag skulle vilja se mer vardagsbilder från ditt liv.

Vet att jag redan skrivit det som ett förslag tidigare.

Det måste inte vara bilder på dig själv utan mer din omgivning och miljö, vad som händer eller vad som redan finns i ditt liv. behöver inte heller vara människor o vänner.. bara.. så man får en bredare bild av ditt liv helt enkelt :)

Kram på dig

2009-12-08 @ 22:22:26
URL: http://meloy.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag hoppas verkligen du får tillbaka ditt självförtroende,jag beundrar dig varje dag bruttan :)

2009-12-08 @ 23:56:22
URL: http://linayer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0