goodnight_cuties

Dagens vill ha: längre hår, en icurl och böcker.
Dagens saknad: Min syster Matilda som bor alldeles för långt borta.
Dagens låt: Weeping willows - broken promise land.
Dagens tråkigaste: plugghögen som jag var tvungen att ta tag i. (och elina - ditt sms var supertråkigt! haha!)
Dagens drog: jag har blivit beroende av bubbelvatten.. igen..
Dagens smarrigaste: När pappa är borta passar jag och mamma på att äta blodpudding med lingonsylt och rårivna morötter, (pappa hatar blodpudding nämligen).
Dagens humör: glad, trött och nöjd.
Dagens hälsning: "Matilda, om mindre än tre veckor ses vi! love you!"

Jag fick två frågor idag angående skolan och utbildningen i New york som jag vill åka til:
1. Ska du alltså åka med organisationen EF som bl.a. håller på med high school/collage år?
Ja, jag ska förmodligen åka med EF om det nu blir som jag hoppas och vill. 
2. Vart ska du bo när du väl är där och pluggar då?
Antingen kan man välja att bo hos en värdfamilje eller bo i studenthem på skolan. jag tror nog att jag kommer välja att bo i en värdfamilj om resan blir av.


Kommentarer
Postat av: Matilda i Kalifornien

Söt du är! Saknar dig också!!

jäklar vad tiden går snabbt!! är så jäkla taggad! LOVE YOU

2009-12-10 @ 00:16:53
URL: http://fflach.blogg.se/
Postat av: en frisör

du kan lika gärna använda en plattång att locka med, Icurl har babyliss gjort för att tjäna pengar, de enda som skiljer dom emellan är att Icurlen har lite värme på ena yttersidan...

2009-12-10 @ 08:44:35
Postat av: elina

mwohaha! (tråkigaste kommentaren..)

2009-12-10 @ 10:02:05
URL: http://brynx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0