hejhej_alla!

Sorry att jag inte hört av här så mycket men skolan är en riktigt pain-in-the-ass just nu så jag måste prioritera skolan just nu helt enkelt. Hoppas ni förstår mig!

Jag tänkte iallafall ta mig tid att svara på lite frågor som har kommit in under veckan:

Angående min tandblektning som jag gjorde igår:
Gjorde du hos tandläkaren? Ja, det gjorde jag. Det tog ungefär två timmar och även det var pain-in-the-ass. Bland det jobbigaste jag har gjort i mitt liv om sanningen ska fram. 

Vad kostade det?
Min behandling gick på 5000 kronor men jag fick den av min pappa som vann behandlingen på en golftävling i somras så rent tekniskt så var det ju "gratis".

Var det värt pengarna och fungerar det?
Tyvär måste jag säga att det varken var värt pengarn eller smärtan. Mitt resultat såg väldigt bra ut de första timmarna men nu ser det rent ut sagt förjävligt ut.. Ringde tillbaks till tandläkaren idag men blev tillsagd att ring a  igen imorgon. Jag hoppas veligen att det går att göra något åt det här för just nu ser min tänder ut som skit! En massa fula fläckar på tänderna och definitivt inte som jag hade hoppats att det skulle se ut!
Jag skulle mycket hellre köpa hem  ett blekningskit från USA. Några kompisar till mig har gjort det och det kan man göra hemma, utan smärta och resultatet blir väldigt bra! Synd att jag typ "glömde bort" att jag åker till USA om två veckor..


Vart jobbar du?
Jag jobbar på subway, vid rådhustorget. titta in och säg hej vettja!

Vart har du köpt tröjan?
Den här tröjan var det någon som frågade vart jag hde köpt den, och den har jag fått av min fina vän Beri som köpte den på monki förra året.

Vart har du köpt ditt smyckesträd?
På ikea har jag fyndat detta träd som gör det lättare att hålla kolla på alla ringar, armband och halsband!

Vem är vem?
Angående den här bilden på mig och Matilda så är det jag som är på den stora bilden.
Sådär, då var det mysteriet löst!


Kommentarer
Postat av: Martina

hahaha "glömde bort" :D söt du är min vän!

2009-12-16 @ 08:57:53
URL: http://martye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0