jag älskar.

känslan i kroppen när man är på väg till arlanda. komplimanger från er.  kyssar i panna av någon man gillar. Ben&jerry’s cinnamon buns. att ligga i sängen en hel dag och kolla på min favorit tv-serien.  hotellfrukostar. Nya sängkläder i min säng. att få en kram när man är ledsen. ge presenter. gå på bio innan jag börjar jobba. Glee. överraska mamma på jobbet. Krama någon jag inte har sett på länge. Spotify. när min favorit sång spelas på radion. att låsa dörren på Subway klockan tio över tre en lördagsnatt. Min syster Matilda. Väntan på något roligt. Helger utan måsten och krav. filmkvällar. Att skratta med Saga. att ligga och prata i telefon med någon i flera timmar. Signe (milk). När man känner att man gör att någon annan känner sig älskad. bloggar. doften av min favoritmat.  mamma och pappa. E6. sommarlovskvällar som aldrig vill ta slut. Moto boy – beat heart. julafton. första andetaget i ett nytt land. vakna och ha ett oläst sms från ens bästa kompis som enbart berättar för mig hur mycket den personen tycker om mig. Söta post it-lappar i köket från mamma och pappa. Att vara omkring människor jag älskar. Marabou mjölkchoklad. New york. m&m’s. skridskoåkning och varmsaft.  Den 25:e varje månad. Thailand.  När det plingar till i mobilen och det är killen man gillar som har skickat ett sms. åka tåg. Komma hem efter skolan och känna tystnaden i huset. att se mina vänner lyckliga. Bovik. klassresor. Känslan när man går på stan med en påse i handen och man vet att man precis har köpt sig en ny favorit till garderoben. Ligga vid poolen hemma hos Tuva. underkläder som matchar. dofter som påminner mig om någon speciell person. mormors sommarstuga. Chailatte. ringar och armband. nya, vita converse. Barcelona. att ha mycket att se fram emot. att festa och skratta med mina vänner. hoodtröjor från H&M herr. första advent. korta känningar som visar benen. midsommarafton. ligga i sked. Att se att min favorit bloggerska har uppdraterat.  förfesta hemma hos Micaela. komma till skolan och träffa tjejerna i kalassen. åka till uppsala med tuva. Min iphone. basta. bacardi breezer. Name the pet – london. min sleep-spellista på spotify. Att skratta så att tårarna rinner. Max mål med extra stor pommes frites. lyckorusningar i kroppen. sommarlov.  A lot like love. fika med vännerna i timmar. spela golf med pappa. London. sitta på en balkong och kolla på stjärnfall. Matt pond PA – champagne supernova. köttbullar och stuvade makaroner. åka karuseller. choklad. få paket. mina kusiner. sitta i korridoren i skolan och skratta med tjejerna i klassen. Se första lövet falla på hösten.




Inspiration från fina Antonia.

Kommentarer
Postat av: tuva

vet du vad jag älskar? Dig!

2009-12-05 @ 17:30:11
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/
Postat av: Eva

fint!

2009-12-05 @ 17:54:50
Postat av: Loa

Jättefint inlägg! :)

Skulle vara kul om du räknade upp låtarna i din sleep-spellista :D

2009-12-05 @ 23:19:28
URL: http://meloy.blogg.se/
Postat av: F

barcelona. !!!

2009-12-06 @ 03:41:25
Postat av: martina

E6 då? :(

2009-12-06 @ 12:11:16
URL: http://martye.blogg.se/
Postat av: martina

förresten. jag gillar också Slassresor. ingen aning om vad det är med det låter som om det är något innehållandes något roligt.



haha, you know i love you hanniebannie! PUSS

2009-12-06 @ 12:12:10
URL: http://martye.blogg.se/
Postat av: Anonym

underbart! alltihop!

+ för din blogg, läser den varje dag :)

2009-12-06 @ 13:36:11
Postat av: Sara

ååh så underbart! <33

2009-12-06 @ 21:20:17
URL: http://sarisasmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0