min lördag:


Jag tåg tåget till stockholm. ensam.

Jag begav mig till Birger Jarls gatan 10. ensam.

jag köade i över en timme utanför Bloppisen (anledningen till min lilla stockholms-trip). Men när jag insåg att jag skulle få stå i kön i minst en timme till för att över huvudtaget få komma in gav jag upp. jag gick istället till weekday. ensam.

sen gick jag till H&M och provade skor. ensam.

sen tog jag tåget hem igen. ensam.

Som ni förmodligen redan har fattat åkte jag till stockholm idag. ensam. (alla mina kompisar var antingen för fattiga eller upptagna med annat för att kunna åka till stockholm). Men jag strunade i det och hade det hur mysigt som helst ändå i stockholm. ensam. Just nu är det värsta schlageryran här hemma. Hela tjocka släkten är här och ser på kalaset tillsammans. 

P.S
Jeansen jag vann på tradera tidigare i veckan kom med posten igår. jag provade dom på direkten. Tjugo minuter senare fick jag på mig dom. tjugo minuter!! anledning: jag har förstora fötter. Det var (nästan) omöjligt att få på sig dom, och ännu omöjligare att få av sig dom vilket resulterade att jag sov med dom på inatt. jo det är sant! Så nu stå rjag här - tjugofyra timmar senare - i samma byxor. Jag vet ärlig talat inte hur jag ska få av mig dom. Det kanske slutar med saxen. ciao!

Kommentarer
Postat av: rebecka

har du provat att liksom dra av dig hela byxorna så de blir ut-och-in och dra i dem när de är nere vid fotlästen? Det brukar vara lättare än om man fingrar med de små tygändorna där nere. Fattar du? :)

2009-02-07 @ 22:21:17
URL: http://stylefile.devote.se/
Postat av: angelica

nej, vad tråkigt att du fick åka ensam :/ synd att jag inte kunde följa med. puss!

2009-02-07 @ 22:36:39
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: tuva

mina var supersvora att få av ibörjan med, men de töjjer med sig lite. lovar :)

2009-02-07 @ 23:22:23
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/
Postat av: elin.e

hahah..jissess true jeanstjej!

men att ta sig iväg på saker själv stärker en själv

2009-02-08 @ 08:56:30
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Älskling!

2009-02-10 @ 23:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0