sleep tight!!


Dagens vill ha: söndag den 22 februari och varma sommardagar. Dagens klädsel: så här. Dagens frisyr: i-behov-av-schampoo-och-balsam-frisyr. Dagens låt: somebody's baby Dagens saknad: Marie, Thailand 06. Dagens dummaste: Chris Brown, vad har du ställt till med? Dagens misslyckande: missade bussen.. som vanligt. Dagens drog: ipoden går på högvarv och näsdukarna tar slut var tionde minut. Dagens köp: material till ett par projekt jag ska börja med imorgon (you will see later!) Dagens humör: glad, pigg men med en irreterande förskylning. Dagens möten: Speed-dejt med tuva och "cancer-säng"-dejt med Saga. Dagens tråkigaste: Ett år sedan Marie gick bort så vi åkte till kyrkogården coh tände ljus. Dagens vackraste: Alla ljus på kyrkogården (bilden)


Kommentarer
Postat av: angelica

hörru. vi måste fika snart! och du, förlåt om jag var lite konstig när jag träffade dig idag på h&m. haha. aja, kan berätta varför sen när vi träffas, dock är det inget speciellt menmen.. puss!<3<3

2009-02-11 @ 21:14:56
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: angelica

haha :D visst, jag har två stycken så du kan få en ;) haha. nja, alltså jag slutar fem imorgon och sen tänkte jag vara kvar i skolan och framkalla foton och så! puss

2009-02-11 @ 22:10:25
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: Fina

oh, vill också ha sommar!

2009-02-12 @ 19:34:25
URL: http://www.metrobloggen.se/fina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0