onsdag:


Dagens vill ha:
sportlov!! egen lägenhet Dagens klädsel: knapp-tröjan tillsammans med stone washed-jeans, sen åkte det ju på en hel del armband också. Dagens frisyr: gnägg gnägg! Dagens låt: Katie Melua - the closest thing to crazy Dagens saknad: Tuva, sommaren 2007 Dagens drog: ipoden sitter i mina öron i stort sett all min vakna tid. Dagens köp: jag kom hem med underkläder för 25 riksdaler. Dagens humör: glad glad glad och avunsjuk. Dagens möten: jag har dom finaste vännerna i min klass. Dagens dummaste: Tuva skickade ett sms : "snart åker vi - flyget är inne!" (- Tuva, jag ska gör allt för att ha det så mycket bättre här i kalla sverige, så det så!!) Dagens vackraste: alla fina kommentarer jag får här på bloggen. Dagens hälsning: "hörrni, ni är definitivt fler läsare  än åtta stycken så kom igen nu, berätta om er själva! Dagens TV: veckans avsnitt av The city. sleep tight!!!

Kommentarer
Postat av: Oda

17 år gml dansestudent fra norge, elsker dans selvfølgelig, og har bloggen din på bloggkoll :) elsker stilen din og bildene dine!

2009-02-18 @ 20:39:00
URL: http://wolfhound.blogg.se/
Postat av: MeryJane

thank u so much! love your blog too :)

x

2009-02-18 @ 21:29:37
URL: http://fashioncheater.blogspot.com
Postat av: Fina

love your blog!

2009-02-19 @ 18:49:27
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: tuva

vi har det iallafall toppen. men jag saknar dig så kanske det är bättre hemma iallafall! puss

2009-02-21 @ 12:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0