no_back_


+ Senaste dagarna som har fyllts av skratt, vänner, jobb och filmer.
+ Fick försenad födelsedagspresent idag av min fina vän Tuva. En superfin bikini som definitivt åker med i resväskan på söndag.
+ Ikväll har jag tillsammans med ett gäng vänner ätit hamburgare, kollat på film och skrattat i mängder.
+ Imorgon drar jag till Gröna lund med en av mina äldsta kompisar, Micaela.
- Två veckor kvar tills min tvillingsyster flyttar till USA.


Jag hoppas ni inte slutar titta in här även fast jag inte inte bloggar järnet just nu. Men vänta ni bara  - snart kommer jag tillbaka med STORA steg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter din systers blogg ? :)

2009-07-22 @ 01:15:48
Postat av: Sara

snyggo hoppas du har det bra. <3

2009-07-22 @ 22:10:04
URL: http://sarisasmode.webblogg.se/
Postat av: tove

fasen vilken snygg bild!

2009-07-27 @ 10:59:24
URL: http://tovelitove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0