friday_night









I fredagskväll var det dags för något som jag, plus några av mina vänner har jobbat riktigt hårt för de senaste dagarna. Nämligen en överaskningsfest för min tvillingsyster Matilda eftersom hon flyttar till USA nästa onsdag.

bild1. Helt sjukt underbara Linda och saga inväntar gästerna. bild2. Mehedi anlände och posade framför kameran.
bild3. Jag, Linda, Saga och Mehedi förfestade genom att blåsa 120 balonger, dansa och dansa ännu mer. bild4. Runt 60 pesoner anlände och här är ögonblicket precis innan matilda kliver in i rummet. bild5. Gråtfärdig och överraskad Matilda.
bild6. Matilda fick en "private dance" av Mehedi. bild7. sen fortsatte festen..

Kommentarer
Postat av: Matilda flyttar till USA

NI ÄR BÄST!!!

2009-07-26 @ 16:20:53
URL: http://fflach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0