daily


by me.


Dagens vill ha: b&j's! var på tok för länge sen sist!
Dagens saknad: alla där hemma.
Dagens längtan: Tills på söndag för då får jag träffa Martina!!
Dagens låt: Name the pet - american boy.
Dagens tråkigaste: min nya praktik. Så himla långtråkigt! hoppas det blir fler kunder imorgon så att det finna något att göra! 
Dagens finaste: Ensam mamma söker speciall på TV3play.
Dagens drog: sorry, men igen - nötter
Dagens smarrigaste: oles middag: hemmagjord fiskpinnar, ris och vittvinssås
Dagens hälsning: "ALLA BLIR LACK UTAN FLACH!!" (min och Matildas töntiga "slogan" haha!)
Dagens titt: koll här! haha!


P.S det var någon som frågade vad för slags mobil jag hade, alltså den som gick sönder när jag ramlade i fredags. Det var en iphone. så nu vet ni det. och jag känner mig så himla dum och klantig som ramlade i trappen vilket orsakade att den nu är på besök hos mobil-doktorn..

Kommentarer
Postat av: Anonym

wöhöööw cooling i nöjesmix. jag ser fram emot uppslaget! och by the way: jag kommer hem på torsdag! HELLOW?

2009-11-10 @ 15:56:11
Postat av: Anonym

/martina haha. jag hade så bråttom.

2009-11-10 @ 15:56:22
Postat av: Sara

myspyys. <3

2009-11-10 @ 17:43:56
URL: http://sarisasmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0