friday_


london by me.

Dagens vill ha: körkort!
Dagens saknad: mina kusiner, matilda och min faster <3
Dagens längtan: tills imorgonbitti då jag och tuva drar till Uppsala.
Dagens låt: Name the pet - london (again)
Dagens tråkigaste: att min datar typ halvt krascha och att min energi-sladd gick sönder.
Dagens finaste: min vänner.
Dagens drog: igår - tuggimmi. idag - halstabletter.
Dagens smarrigaste: salladen som jag köpte på Statiol (?)
Dagens hälsning: Grabba tag i  nyaste nummret av Nöjesmix alla ni som bor i Gävle. På sidan 24-25 har jag gjort ett repotage!
Dagens youtubeklipp: här! haha!
Dagens svar: till dig som frågade om jag har abonemang på min iphone, svar - ja! Gå in på 3! där har dom superbra erbjudanden!
Kvällens underhållning: Tuva+idol.

Kommentarer
Postat av: tuva

tack honey för ikväll, älskar ditt sällskap!!! Och imorgon blir det mys, glöm inte kameran så tar jag med mig plånboken ;) puss

2009-11-27 @ 23:39:11
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/
Postat av: Sara

fina bilder! ha en underbar dag .<3

2009-11-28 @ 10:42:56
URL: http://sarisasmode.webblogg.se/
Postat av: isabella

grym stil du har (:

Vilka bloggar läser du?

2009-11-29 @ 14:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0