queastions_

1. Kan du inte berätta lite mer om skolan du har tänkt att gå på och lite mer utförligt om hur dina planer ser ut? Jag är jättenyfiken ju!! :)
Än så länge vet jag inte särskilt mycket om min skola eller om hur allt kommer gå till. Det är fortfarande rätt nytt för mig också men så fort jag vet något så ska jag berätta för er! än så länge är det ju rätt långt kvar också..

2. Vart har du köpt ditt marc jacobs-armband?
Det har jag köpt på marc jacobs-butiken i New york  i höstas för 7 dollar. Jag vet att man kan hitta armbandet på tradera/blocket/ebay men då kostar dom tyvär lite mer..

3. Hur ofta tränar du?
Har precis börjat träna så jag och Beri (min träningskompis) har lovat oss själva att försöka träna 2 ggr/veckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0