sleep_tight


#1. Har tränat med Beri idag. Åh vad vi är hurtiga!

#2. Ska ha ett litet grey's anatomy-marathon för mig själv ikväll! ensam-tid när den är som bäst!

#3. Till er som har startat en litet diskussion på det här inlägget. Jag håller inte med dig "F" som anser att jag inte kommer ha "något liv" i New york eftersom det krävs att jag är 21 år för att få dricka alkohol. Hur menar du med det egentligen? Hur levde du när du var liten? drack du som barn? eller hade du "inget liv" förräns du började dricka? Bara en tanke liksom..
Precis som Malin säger så åker jag förhoppningsvis till New york för att plugga och förhoppningsvis få en fot in i den värld som jag drömmer om att få leva och arbeta i. 

#4. Med "Idag tog jag tag i mina framtidsplaner/drömmar på riktigt!" menar jag att jag tog med mig lite broshyrer, fakta etc. om den skola i New york jag vill gå på. Började prata om allting med mamma och pappa osv. 
 

SLEEP TIGHT!
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Kan du inte visa din nya mobil? :)

2009-11-18 @ 22:02:48
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta lite mer om skolan du har tänkt att gå på och lite mer utförligt om hur dina planer ser ut? Jag är jättenyfiken ju!! :)

2009-11-18 @ 22:04:53
Postat av: Anna

Kan du inte berätta lite mer om skolan du har tänkt att gå på och lite mer utförligt om hur dina planer ser ut? Jag är jättenyfiken ju!! :)

2009-11-18 @ 22:06:21
Postat av: Sliva

saaaknaaar diiiiig hanna :)

2009-11-19 @ 13:16:24
URL: http://sliva.blogg.se/
Postat av: Lisa

tjena :D jag bara älskar din blogg och allting med dig :) din stil är precis så jag vill se ut :P

du, var har du fått/köpt ditt mark jacobs armband? har typ letat sönder migsjälv efter ett likadant :D hehe



tack!

2009-11-19 @ 18:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0