sunday_evening

+ Framme i helsingborg och hos kusinerna!
+ tog en promenad ner till stan för att möta upp min vän Linda som också är i Helsingborg för tillfället.
+ nötter i mänger!!
+ Ensam mamma söker. (första avsnittet jag såg någonsin och jag var nära till tårar..)
+ var på bio igårkväll innan jobbet med Tuva. Såg "Allt för min syster" med bla. Cameron Diaz och Abigail Breslin.
GÅ OCH SE DEN! men jag varnar - ta med näsdukar, för det kommer behövas! jag fällde första tåren trettio minuter in i filmen och sen slutade jag inte förräns eftertexterna kom. Så himla bra, sorlig och fin att jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Så alla ni, spring till närmaste biograf!
+ Praktik imorgon på Waynes!
+ pappa som är bäst i hela världen!
+ kändisspan på Arlanda: Idol-rabih

Kommentarer
Postat av: tuva

det var såååå mys :)

2009-11-08 @ 22:22:01
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/
Postat av: Pappa

Du är inte så dålig du heller :-)



Love Pappa

2009-11-09 @ 10:37:50
Postat av: hanna

hej hanna, jag undrar en grej. jag ska nämligen till london om en vecka, och har aldrig varit där förut. har du några london-tips? kommer ihåg att du var där nyss.



ha det så bra!

2009-11-09 @ 17:31:13
Postat av: fellan

Hej! Först och främst, din blogg är super och en utav mina favoriter, helt klart!

Jag undrar vad du har för ny mobil, den som gick sönder. Vad heter den? :)

2009-11-09 @ 17:33:44
Postat av: Mamma Flach

Ha de bäst!

2009-11-09 @ 18:28:08
URL: http://madamenyberg.blogspot.com
Postat av: Emelie

Cool blogg och fina bilder :)

2009-11-09 @ 21:45:50
URL: http://starblind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0